+420 222 262 019
PO-PÁ 9:00 - 17:30
Přihlášení
 
Registrace
 
Muži Ženy Děti Doplňky Běh Výprodej Značky Návrháři
 
 
Doprava

O přijetí vaší objednávky vás budeme informovat emailem do 15 minut od odeslání objednávky. Objednané zboží pro vás zabalíme a pošleme neprodleně po obdržení objednávky. Při odesílání vás o expedici zboží budeme informovat emailem, ve kterém uvedeme přesnou částku za zboží včetně poštovného, způsob dodání a číslo zásilky. Reálně můžete očekávat doručení balíku během 2 - 5 pracovních dnů.

Ceny a způsoby doručení

Vaši objednávku si můžete nechat doručit po celé České republice a Slovensku. Jako způsob dopravy můžete zvolit osobní odběr na prodejnách UrbanStore.cz, osobní odběr na partnerském odběrném místě sítí Uloženka a Zásilkovna nebo přepravní službu PPL. Rádi a často využíváme oblíbené akce "doprava zdarma" - aktuální informace o minimální hranici objednávky vždy najdete na homepage www.urbanstore.cz.


 

Osobní odběr na prodejnách UrbanStore.cz

Objednávku si můžete vyzvednout a zaplatit na našich prodejnách v Praze a Brně a to bez poplatku.

  • Prodejna Praha: Václavské náměstí 18, Praha 1, 110 00, Otevírací doba: Po - Ne 10:00 - 20:00
  • Prodejna Brno: Náměstí Svobody 1, Brno, 602 00, Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 19:00, So 10:00 - 18:00, Ne Zavřeno
  • O připravenosti objednávky vás budeme informovat e-mailem (před jeho odesláním není objednávka připravena).
  • Na vyzvednutí máte 7 dní, pak bude objednávka stornována.
  • Informace o objednávce získáte na info@urbanstore.cz nebo na tel. čísle +420 222 262 019 (v pracovní dny od 9:00 - 17:30).

 


Osobní odběr v síti Zásilkovna      

Objednávku si můžete nechat doručit na více než 350 odběrných míst v partnerské síti Zásilkovna. Poplatek za osobní vyzvednutí na výdejním místě je 55 Kč s DPH.

  • Objednávku můžete sledovat online.
  • Do doručení objednávky na odběrné místo budete informováni SMS a mailem, od této chvíle máte 7 dní na vyzvednutí.
  • Objednávku můžete vyzvednout díky heslu obsaženém s informačí SMS a mailu.
  • Lhůtu k vyzvednutí si můžete prostřednictvím SMS prodloužit až na 21 dní.

Převzetí a reklamace - pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!

 


Osobní odběr v síti Uloženka      

Objednávku si můžete nechat doručit na partnerská odběrná místa v síti Uloženka. Poplatek za osobního vyzvednutí na partnerském výdejním místě je 55 Kč s DPH.

  • O možnosti vyzvednutí budete informováni SMS zprávou.
  • Na vyzvednutí objednávky máte 7 dní.
  • Při vyzvednutí objednávky budete vyzváni k předložení dokladu totožnosti či jiného dokladu.
  • Svoji objednávku můžete sledovat ZDE.

Převzetí a reklamace - pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!


Expresní dopravní služba PPL    

Pokud rádi nakupujete z pohodlí domova a chcete naplno využít všech výhod internetového prodeje i s doručením až domů, pak je pro vás určený způsob dopravy PPL. Poplatek za doručení PPL po ČR je 99 Kč s DPH, při platbě na dobírku je dále účtován poplatek 19 Kč s DPH. Doručení na Slovensko je zpoplatněno 149 Kč s DPH, při dobírce je účtován další poplatek 19 Kč s DPH.

  • PPL doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h.
  • Doručovatel vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání - čas doručení, výši dobírky (v případě, že jste už neuhradili zboží on-line pomocí vaší platební karty)
  • V případě dobírky můžete uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky (možnost platit kartou jen pro dodání na území České republiky).
  • Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den.
  • Při doručování zboží na Slovensko předá PPL balík doručovací službě DHL, která vás bude dále kontaktovat pro předání zboží.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.

Převzetí a reklamace - při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

 
GoPay
 
Copyright © 2012-2016 Urban Store, s.r.o., Koperníkova 794/6, Praha 2, PSČ 120 00
developed by [a-net group]
 
Přepnout na mobilní verzi webu.
Abyste u nás co nejsnadněji našli váš outfit, používáme cookies.